joi, 22 octombrie 2009

Curatenie generala


Cand se incheie o etapa in viata noastra,

Simtim nevoia unei curatenii generale.

Deschidem fereastra,

Tragem aer in piept si incepem:

Scoatem poze din rame

Cotrobaim prin dulapuri

Ravasim sertare

Curios, cosul se umple!

Cautam urmele trecerii

Nu vrem sa lasam nimic la intamplare

Nu vrem ca mai tarziu sa gasim resturi inoportune.

Nu pentru ca ar mai fi dureroase.

Nici macar stanjenitoare.

Dar nu ne place praful,

Facem alergie la el…

Trebuie sa-l lasam sa treaca pragul

Insa

Si pe Mister Muscolo,

Maestrul curateniei,

TIMPUL…

El va definitiva ce noi am inceput.

Va face curatenie

Inclusiv

In noi.

3 comentarii:

  1. Stii care e culmea? Ca desi paream genul, eu nu am facut "curatenie generala". Am pastrat. Dintr-un singur motiv. Ca sa imi amintesc intotdeauna cine am fost...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e o optiune... Eu am ales sa uit. Si sa o iau de la capat ca prima oara. E un risc mare, recunosc.

    RăspundețiȘtergere