miercuri, 21 octombrie 2009



Petale-n vant…

Astazi a intrat pe usa biroului meu femeia de serviciu. “Buna ziua, doamna. Nu stiu cum sa va spun… Stiti, v-am visat. Dar era de bine…” Si a inceput sa povesteasca usor stingherita. Cand s-a oprit din vorbit, am luat un buchet de flori de pe masa si i l-am dat. “Il pun imediat in vaza!” I-am zambit. ”Nu, draga mea, e pentru tine.” E greu de redat privirea unui om simplu si cu bun-simt. Anul trecut a fost diagnosticata cu cancer la san. Anul acesta a venit, slabita, la munca, pentru a castiga cei cativa lei atat de necesari traiului zilnic. Am simtit nevoia sa-i ofer o floare. Sunt atatia oameni pentru care viata e o lupta zi de zi. Unii nu primesc in schimb nici macar o floare…

2 comentarii:

  1. Intotdeauna am spus ca florile se daruiesc anumitor oameni si in anumite feluri.
    Felul cum ai daruit tu acel buchet, este unul dintre ele.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Numai anumiti oameni pot face acest lucru. Ma bucur ca am intalnit unul...

    RăspundețiȘtergere