duminică, 21 februarie 2010

Cel Care Este...Nu Prea Mai Este!


A zbierat. A injurat. A analfabetizat. A imputit. A luptat.
Mare pacat!
S-a facut tot de cacat!
Cel Ce Este, adica celebrul si mirobolantul Mare Ean VanGhelie, o data cu esecul lui Gionel, se pare ca nu mai este. Pardon. Nu mai Este. Doar este.
Oare cum se va impaca cu noua situatie din PSD? Ca lui Ponta s-ar putea sa nu-i convina limba acestuia in dos, pe motiv ca e prea aspra. Oare vom vedea cit de sexoasa e consoarta lui Mare Ean? Ce abilitati oralo-anale poate oferi in schimbul fonctiei mitocanului ei domestic?
Ramine de vazut...
***
Later Edit:
Mi-sa spus ca l-am facut de doi lei pe Mare Ean cu acest post. Ma tem ca nu. Era dinainte. Eu doar am constatat ce am gasit.
***
Later-Later Edit:
Se pare ca a prins totusi un dram de noroc, si a ramas vice-presedinte. Ca norocul, unul din 15, doar. Ma rog, cu sistemul asta, la urmatorul congres vom avea 173,27 vice-presedinti la PSD, iar peste doua congrese doar vice-presedinti si un presedinte. Oare se pot face atitia presedinti de senat deodata? Sau macar portari la parlament?

3 comentarii:

  1. Nu neglija sprijinul lui Marean în partid. A strâns multe voturi pentru funcţia de vicepreşedinte şi şi-a declarat public sprijinul pentru noua conducere. Este un personaj care se adaptează cu uşurinţă oricărui nou context şi la care nimeni nu poate renunţa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o neglijez. Pur si simplu ma amuza ca brusc din castigatorul din umbra s-a transformat in pierzatorul din umbra. Ca-n viata, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. e de bine cand pierde un astfel de imbecil, insa tare mi-e teama ca noul presedinte este un individ mai cizelat in vorbire, dar cu acelasi tip de mercantilism. si la primele "scuze" ale lui Marean, va trece peste diversele inamicitii si-l va folosi, tot asa, din "ratiuni organizatorice"

    RăspundețiȘtergere