marți, 9 martie 2010

Pandora's...sox


Ma amuz, din cind in cind, citind diverse afirmari ale ...hmh, superioritatii feminine, pe site-ul geaman al VoxPublica, Pandora's. Am zis ca nu vreau sa fiu rau, si sa nu scriu despre asta. Dar pur si simplu, o data cu exacerbarea hormonilor acolo, nu m-am putut abtine.
Desigur, intr-un post de gen toata lumea se asteapta la o "contrapartida", sa dau si eu exemplul femeilor de doi lei. Oare? Chiar se merita? Defecte avem ocazia sa observam la tot pasul. Generalizari, poate doua la fiecare pas.
E funny. Pur si simplu nu reusesc sa inteleg cum o persoana cu un nivel intelectual peste semidoctismul meu are nevoie sa isi afirme "independenta" zgomotos si galagios. Independenta e ceva ce se practica, nu se urla. Oricine stie ca cainii care latra mult, de muscat nu musca.
Desigur, stim cu toti ca unele lucruri pe care le poate face o femeie nu le poate face nici un barbat. Copiii sint unul din ele. Desigur, insa, nici femeile nu pot realiza, tehnic vorbind, un copil, fara un barbat. Sau fara un mic aport al unui barbat. Sau, poate, la unele persoane, sfintul duh e deosebit de activ, caz in care ne putem astepta la niste fenomene astronomice deosebit de interesante, anume la o ampla ploaie de stele.
Anyway. Same bullshit here. Toti ne scremem cind mergem la toaleta, toti ne scarpinam, toti avem defecte. Unii nu recunosc, asta e tot.
Insa, sa faci un Site dedicat tampeniilor de gen, mi se pare chiar hilar, asta ca sa nu zic de prost gust. Exista si femei care scriu grozav, acolo, dar ma tem ca sint doar pete de culoare. As da exemple, dar nu vreau sa fiu nici partinitor, nici prea exemplificativ. Pur si simplu consider ideea a ceea ce defineste, in acest moment, acel Site o atitudine de prost gust.
Ce ar fi sa cream un Site masculin de gen, in care sa tratam un pic "tabieturile" feminine, defectele lor sexuale, si intelectul lor? Fara sa mai discut de un subiect pe care nu-l stapinesc, adica...feishan(fashion...ceva ce noi nu avem pe aici)...
Desigur, imediat ar sari toata lumea pe noi, ca misogini, ca nesimtiti, ca nespalati si inculti. Vedeti voi, ASTA numesc eu DISCRIMINARE. Vedeti voi...eu am o politica simpla in viata: NU sustine ceva, daca nu esti pregatit sa faci fata reactiilor. Iar situatia in acest domeniu e cam asa: un copil sparge un geam, dar vrea ca asta sa nu se puna. E fetita.
"Ne faceam ca nu vedeam"

Smells like shit, acts like shit, tastes like shit. Nu e pacat de munca?

***
Nu intelegeti germana? Ce pacaaaaaat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu