vineri, 23 aprilie 2010

AM OBOSIT...















Am obosit...


De Prostie...
De Obraznicie...
De Fatarnicie...
De Nimicnicie...

Si sunt abia la jumatatea vietii...
Asta dupa statistici...


Am obosit...

De Buruieni...
De Urzici...
De Uscaturile Padurii...
De Coada Prunii...

Am obosit...

Sa vad crima.
Nepedepsita.
Si urmasul criminalului.
Umflandu-si pieptul
Ca un curcan.

Am obosit...

Ma invioreaza doar speranta ca Dumnezeu a aranjat in asa fel lucrurile, incat in natura, nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma... Dar stiu ca nici Dumnezeu nu imi va reda chipul de acum mai bine de douazeci de ani... Ma uit la fotografie si nici eu nu pot crede ca sunt eu... Am obosit... Astept deci transformarea mea intr-un fir de nisip din Univers, altul decat cel care sunt acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu