joi, 15 aprilie 2010

'geaba fluier! tot ciordeles e baza...

"Tânărul deţinut Papan Chilibar, selectat de regizorul Florin Şerban, pentru imensul său talent înnăscut, să joace în rolul celui mai bun prieten al personajului principal din "Eu când vreau să fluier, fluier" şi devenit de câteva luni un om liber, a recidivat.

Papan a fost reţinut, joi dimineaţă, alături de alte două persoane. Cei trei fac parte dintr-o grupare formată din cinci persoane, dintre care una era deja reţinută, iar a cincea este căutată în continuare, potrivit Poliţiei Capitalei, citată de NewsIn."

***

M-am trezit si eu tirziu, e drept. Insa...nu m-am putut abtine. Si e o dovada in plus ca faima, banii castigati corect, la baieti de gen nu ajuta la nimic. Ciordeles ueber alles primeaza. Oriciti bani ai, oriciti cistigi, tot mai dulci sint cei furati de la prostii de romani. Sint mirat, chiar socat ca inca nimeni din generatia "toleranta" nu a sarit in ajutorul lui, invocind scuze de gen..."confused", vrajit de stralucirea bijou-urilor, de care nu a avut parte in copilarie. Ei, nici eu nu am avut Lamborghini in copilarie. Inseamna ca il pot fura pe cel al lui Prigoana Jr.? "Mamaaaaa, ma laaaaasi? Nu, Giorgele, nu te las! Ca esti rRoman prost, si nu ai dreptul sa fii smecher."

Dincolo de prostii si misto: o cioara ramine o cioara. Iar exceptiile gen Madalin Voicu NU fac decit sa confirme asta. Pe undeva pacat, zice-se ca baiatu' era deosebit de talentat la actorie. Deh, si normal, doar trebuia sa stie sa minta, in jobul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu