sâmbătă, 3 aprilie 2010

Porunca 9; "Sa nu minti! - Cantecul Avocatului"...


2006. O petrecere, o alcoolemie de 1,35 si un accident fara victime. Totul se putea incheia cu o suspendare pe 3 luni a permisului, maxim o amenda penala. Minciuna insa i-a produs cantaretului Florin Chilian o sentinta de 1 an si zece luni, cu suspendare, pronuntata ieri de Tribunalul Cluj. As fi zis ca e doar o consecinta logica a cunoscutelor probleme cu alcoholul ale acestui baiet vioi. Iar daca a mintit, isi plateste doar prostia. E vorba doar de a 9-a porunca. Nimic special. De drept comun, chiar.
Insa. As fi vrut sa fie vorba doar de aceasta hotarire a tribunalului. Si nu de declaratiile cantaretei Ana Maria Georgescu legate de imprejurarile producerii acelui accident. Am descoperit ca, personal, NU pot scrie despre asta, desi este vorba de o declaratie publica, chiar daca produsa in urma unui mandat. Insa le puteti citi
AICI. Ca tata de fata, s-a cam ridicat parul pe mine. Aceasta femeie era doar un copil pe vremea aia. In orice caz, toate acestea nu fac decit sa imi reconfirme parerea despre personalitatile "fabricate" ale moralistilor acestui neam. Si in nici un caz nu imi voi schimba parerea ca o prestatie artistica frumoasa NU exclude lepra din om. Daca as fi fost parintele acelei fete, eu l-as fi omorit. Fara absolut nici o remuscare.

5 comentarii:

  1. Moartea e ceva usor.... si de ce sa incalcam noi porunca "sa nu ucizi" pentru el ? Fara sa mintim, spunem ca mai exista inchisori in tara aceasta si o farama de justitie.....

    Sa nu uit: mai este si zicala "bataia e rupra din rai".... el a aplicat-o. Oare nu ar trebui sa fie de partea cealalta a batei ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt de acord cu faptele omului dar nu as anula din aceastA cauza valoarea artistului...

    Daca stau bine sa gandesc in lumea asta mare cam toti artistii au scapari de genul acesta...

    Nu cred ca este cazul sa amestecam lucrurile. Artistii au o personalitate iesita din comun. Altfel.

    Uneori sunt de neinteles. Daca ar fi fost oameni comuni ar fi avut preocupari comune, ca marea majoritate din care vad ca multi sar cu gura ca sa critice.

    Nu e om fara greseala. Care e fara pata sa arunce primul piatra. Un principiu crestin aplicabil oricand.

    In al doilea rand vad cum masinaria de mintit politica face noi victime aburind lumea... Pentru ca se impun niste intrebari...

    1. Chilian s-a cam luat de gat cu politicienii. Asta o fi doar o coincidenta, mai ales in cazul in care altii n-au patit nimic desi au ucis oameni in accidente?

    2. Avand in vedere ca cel putin unul dintre parintii fetei este avocat, are el vreo apartenenta politica, si cat la suta din poveste este real fara a fi exagerat?

    Nu sar sa judec pe nimeni in cazul acesta. Pe una dintre persoanele in cauza am avut onoarea sa o cunosc personal. Tind sa cred ca fum fara foc nu exista dar cine poate sti care este adevarul in afara de cei doi?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Valeria

    Am sters din greseala comentariul tau. Mai posteaza-l inca o data.

    Multumesc pentru aprecierile despre prestatia artistica... In rest ce sa spun... Nu sunt strungar... nici nu voi fi :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai, Pappy, ca ne-am lamurit demult deja. Tu postezi doar ce iti convine si la restul comentariilor se petrec doar greseli "nevinovate". Selectia asta observationala e de-a dreptul amuzanta, dar ne-am obisnuit.
    Cat despre ceea ce am postat, ii dadeam doar dreptate lui LMN. Apropo de oglinda, daca ai, o folosesti des? S-o fi spart. Altfel, poate ai intelege de ce ramai, mereu, iremediabi, singur..iar viata ta personala si felul in care relationezi cu oamenii din jur imi dau dreptate. Talent ai. Educatie si bun simt, mai putin.
    Tot ceea ce am spus e bazat pe "conversatiile" noastre sporadice pe diferite bloguri. Nu te-am auzit cantand live, desi mi-ar fi placut. Am apreciat insa cele cateva cover-uri de pe YouTube.
    Esti, conform zicalei, branza buna in burduf de caine. Dar asta ti s-a mai spus cu siguranta. In rest, peace
    In rest, peace

    RăspundețiȘtergere
  5. @Valeria

    De cand refuz sa tac, am devenit nesimtit... Am tacut mult. Si atunci eram luat de fraier. In Romania oricum ai face nu este bine...

    Un lucru este cert pentru mine: nesimtirea se bazeaza pe bunul nostru simt. Eu il am. Bunul simt! Ceea ce sesizezi tu este lipsa de toleranta in fata nesimtirii si a prostiei...

    Am tolerat si am asteptat destul. 40 de ani nu este putin. Iar daca mi-am pierdut rabdarea nu imi cer iertare...

    Pentru ca egoismul este deja atat de intiparit in oameni incat, asa cum spuneam nimeni nu mai incearca sa inteleaga cu adevarat pe nimeni...

    Empatia dispare... Odata cu ea si dragostea fireasca... Desigur ca intr-o lume cu susul in jos eu par nesimtit...

    Singuratatea este astazi pentru mine o binefacere. Ma ajuta sa raman limpede la cap si sa nu cat mai putin legat de MATRIX. Asta inseamna ca sunt implicit mai putin controlabil.

    Daca vrei sa fii ciobanul nu te comporta ca oaia. Asta este motto-ul meu. Nu ma vand. Spun ce cred. Asta nu e nesimtire. Dimpotriva. Este bun simt si respect. Fata de tine. Fata de cei din jur.

    Pentru ca nu joc teatru. Spun EXact ceea ce simt. nu imprumut ideile nimanui decat daca rezonez cu ele. Nu vreau sa fiu in trend cu restul. De obicei unde e gloata este si prostia pulimii cat casa.

    Diferenta intre oaie si porc este aceea ca oaia daca intra in noroi fuge de el, pe cand porcul se mai tavaleste o tura...

    Ma bucur sa vad ca persoana mea starneste controverse. Sunt sigur acum ca am ceva de spus si ca ce spun sau cum spun ce spun atrage atentia.

    Faptul ca nu toata lumea e fericita cand im oart lumea intre oameni cinstiti si hoti, intre cei morali si curvari, intre prosti si educati este fix problema poersonala a fiecaruia.

    Ierarhia aceasta exista. Si romanul trebuie sa invete ca nu toti sunt la fel de destepti, ca nu toti sunt la fel de calificati si ca trebuie sa respecte valoarea si talentul pe care ei nu il au. Inainte de toate.

    Avem probleme aspre. Care nu mai pot fi rezolvate cu duhul blandetii. Nu sunt nesimtit. Si nici needucat. doar ca m-am saturat. De toata mizeria din jur. De gri... De oameni mici si meschini... Nu ii vezi? De ce oare?!!!

    RăspundețiȘtergere