joi, 27 mai 2010

LITTLE BIG @ BIG MAMOU ASEARA...












Nu ma pot abtine sa nu vorbesc despre aseara... Am incercat toata ziua... Unii dintre voi stiu, altii poate ca nu, dar aseara la Big Mamou eu si Cristi, unul dintre colegii mei chitaristi de la The Jam si membru fondator al trupei Old News, am "facut o cantare" cum se zice...


De ce ma bucur atat de tare? Am ales ca sa "ne producem" ziua de miercuri... Tocmai pentru ca miercurea nu este o zi in care lumea sa iasa in oras... In sfarsit o dorinta de a mea s-a realizat... Sa cant asa cum o faceam cand eram liceean, cu maximum doua chitari, piese cunoscute...

A fost o seara extraordinara... Exact ceea ce asteptam sa fie... Multi prieteni, putini spectatori... Si Big mamou ne-a fost gazda primitoare... Intotdeauna m-am simtit bine acolo... A urmat apoi un soi de after-party, ce s-a lasat cu o cantare pe terasa... Exact ca pe vremuri...

Vreti sa stiti ce s-a cantat? Hmmm... Sa imi amintesc... Cred ca cel mai mare succes l-a avut varianta country, in stilul celor de la Hayseed Dixie a piesei "Walk This Way" (Aerosmith)... Sincer, nu ma asteptam la reactii mai rezervate dar as spune cu mana pe inima ca a fost hitul serii...

"Hello Mary Lou", "Superstition", "Light My Fire", "These Boots Are Made For Walking", "Ring Of Fire", toate acestea si inca multe altele... Era sauit de piesa lui Ray Charles "What`d I Say", de "Alberta" lui Clapton, sau de interpretarea intr-o maniera complet diferita a lui "Heartbreak Hotel" si "Before You Accuse Me"...

Un moment aparte pentru mine a fost acela cand Johny "Bones" si Seba (Old News) ni s-au alaturat pe scena la "Superstition"... Sa mai zic? A fost o seara extraordinara pentru mine... Am avut ceva emotii la ionceput... M-am cam dezobisnuit sa tin chitara in mana atunci cand cant... Dar este intr-un fel ca mersul pe bicicleta... Nu se uita... Si am lasat toata greutatea din punct de vedere instrumental pe umerii lui Cristi... El cu solo-urile, tot el cu bottleneck-ul, si asa mai departe...

Am ajuns acasa tarziu, pe la ora doua dimineata... Incepusem sa cantam pe la noua si jumatate seara... noua si jumatate trecute fix... O sa continui cu proiectul acesta... Nu as vrea sa il dezvolt decat ca si repertoriu si sa ii adaug un scenariu, desi Cristi are deja idei o tona... Si majoritatea sunt bune...

Intr-un cuvant o seara minunata am avut aseara... Stiu ca si cei care erau acolo... Pentru ca s-au manifestat in acest sens si cu zgomot inca... Uite ca am mai uitat sa spun ca am cantat pentru prima oara in public o piesa originala 100%: "Bursa Valorilor"... Asta pentru ca publicul-prieten mi-a dat curaj tot cerand cate un bis... Au fost vreo trei... Cum spuneam... M-am simtit extraordinar...

Am avut si prieteni din Timisoara, aflati in oras, care au venit sa ma vada, alaturi de ei Vali Craciunescu care a molipsit pe toata lumea cu energia sa (daca nu ma inseala pe mine instinctele, as jura ca Vali i-a anuntat de eveniment. Adica stiu sigur ca asa a fost)...

Minunata seara. Am aflat ca exista tineri, cu mult mai tineri decat mine care gusta inca genuri sanatoase de muzica... Am aflat ca exista inca decenta intre cei tineri si un mod de a te simti bine foarte sanatos... Asa a fost aseara cu Little Big la Big Mamou!

PS: Abia astept fotografiile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu