vineri, 9 iulie 2010

28 APRILIE 1986 SI PROSTIA ROMANULUI AZI














"Rumania's Nicolae Ceaunsescu, 68, appears to be in failing health, and Gorbachev may already have a protege waiting. He could be Ion Iliescu, 56, who reportedly studied with the Soviet leader in Moscow. In East Germany the likely successor to Honecker is Egon Krenz, 48, a former Communist youth leader."

TIME, 28 APRILIE 1986!!!

Citatul de mai sus este dintr-un articol aparut in revista TIME cu trei ani si kumatate INAINTE de evenimentele din decembrie 1989... Tatuca Iliescu si urmasii urmasilor lui, au multe explicatii de dat...

Azi am trait o noua experienta... Dovada ca prostia nu moare... Model: supararea vacarului pe sat... Incercand sa explic unei rude de ce vreu sa plec am facut afrmati ca totul in Romania e de rahat pentru ca statul isi bate joc de cetatean...

Cand am afirmat ca supravietuirea nu este solutia si ca eu fac bani mai multi stand acasa si facand ce-mi place persoana, cu origini banatene si fudulie banateana neaosa s-a simtit jignita.... Nu s-a gandit sa ia masuri... S-a simtit jignita auzi...

Nu asta este chestiunea notabila ci reactia romaneasca: "la mine in casa sa nu mai calci!"... Nu moare prostia aici in veci... Inca o persoana ce crede ca daca i-am vorbit sigur are IQ-ul minim cat al meu...

Uite de aia si-a permis Iliescu sa planifice din anii 70 moartea lui Ceausescu si sa spuna dupa aceea ca nu e adevarat... Uite de aia si-a permis Iliescu sa lase oameni sa fie omorati dupa care sa spuna ca nu este de vina si sa fie votat...

Si uite de aceea PSD inca mai are aparatori si sustinatori, in afara de cei interesati de ciolan... Inotam intr-o mare a prostiei... Asta este... Si nu ne mai lecuim... Eu am intrat in cura insa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu