luni, 23 august 2010

23 August




23 August. Cum, ce 23 August? Cum, cu ce se maninca...? Tztztzt! E ziua in care, acum 66 de ani, conducatorii rRomaniei si-au dat, inca o data, masura traditionala de tradare a aliatilor, lasand tara pe mina a 200 si un pic de terchea-berchea, in mare majoritate infractori sau evrei de doi lei(nu din cei destepti), si a rusilor. Glorios, in ritm de kazacioc, de atunci tara asta a mers din bine in mai bine. Ceausoglu obisnuia sa scoata oameni in strada, ca o infinita bataie de joc la adresa lor, sa cinte si sa discursioneze despre cit de bine o duc si cit de fericiti sint ca Marele Gunoi de Scornicesti e conducatorul lor. Si acum stau si ma gindesc cine, de fapt, ar trebui sa tina ziua asta ca pe o sarbatoare. Pai, e simplu: e vorba de intreaga clasa politica rRomana! Daca NU se intampla celebra "intoarcere a armelor", ar mai fi ajuns neamul acestor sobolanei la ciolan? Ma tem ca nu! Intr-o lume normala, ar fi lucrat pe la sindicate undeva, asa, ca agitatori de duminica.
***
Bula: " Nu avem ce manca, nu avem ce imbraca, bani nu avem deloc, fericire, ioc! Si, las ca stiu eu cine e de vina!"
Securistu': " Spune, cine e de vina, tovarase Bula( de cind vreau eu sa pun mina pe tine...)!"
Bula: "Hitler. Cine credeati?"
Ce ar fi fost URSS fara Hitler? Ce ar fi fost PCR fara URSS? Ce ar fi fost politicienii de azi fara PCR?
***
"Va urez SA TRAITI BINE!
Dar, in nici un caz ca mine!
Cind am zis "s-a terminat"
Iaca, prostu' m-a votat!
M-am lasat votat de voi
stiind ca sinteti niste boi!
Puneti botu' acusica
si v-alegeti cu nimica!
Ce noroc pe mine, dar,
caci am mintit plin de har,
golesc buzunare iar!
Si am bani de platit Gutze
cit voi sugeti tot la putze.
EBA mea a ajuns mare
vi se urca pe spinare...
Leana mea va tot da bot
si va ia banii de tot!
Nici cu Boc nu mi-e rusine:
nu va lasa dram de paine!
Si ziceti de Iliescu?
Amarit, meltean pedestru!
Eu l-am depasit rapid,
n-am nevoie eu de ghid,
scoala o fac la partid!
Si va-nvat eu scoala vietii,
de-o sa ziceti
"Hhaoleu,
este vai de Kurul meu!"
SA TRAITI
va doresc!
BINE.
Dar, in nici un caz ca mine!"
***
S-am incalecat pe Mobra, si v-am spus povestea-n vorba. C-asa a vrut p**** mea, hop-sha-sha... si...tot degeaba!

"Slav'sya, Otechestvo nashe svobodnoye,
Bratskikh narodov soyuz vekovoy,
Predkami dannaya mudrost narodnaya!
Slav'sya, strana! My gordimsya toboy!"
... si 23 August Fericit!

Later Edit:
Presa a ramas "vulnerabilitate". Q.E.D. politrucii rRomani.

Un comentariu:

  1. Mda!
    Bine scris, domnule!
    Trista comemorarea...
    Am ajuns sa regretam toate acum....
    Tradarea ne inconjoara, miseii rad si se lafaie!
    ...
    Asta e imaginea de "neuitat"?
    ....

    RăspundețiȘtergere