marți, 31 august 2010

Cristian Preda


Am vazut si eu un PDL-ist cu Koaie. Cu majuscula scris. Imi place acest Cristian Preda. Nu neaparat pentru convingerile lui politice, ci pentru picutzul de curaj demonstrat nu odata. Omul a zis sus si tare ce crede despre Piticul Cel Prost al inaltei curti Marinaresti. Evident, a fost amenintat sa nu mai faca. A recidivat. Evident, ca orice Pitic, cel mai sus pomenit a convocat Marea Adunare Nationala a Partidului Pedele, sau nus'ce birou de certat indisdciplinati, ca sa isi rezolve problema, si sa il sanctioneze pe d-l. Preda. Sincer, eu in locul "inculpatului" mi-as baga picioarele in partidul lor. Punct.
PS. Doare. Adevarul, ce sa va doara altceva, domnilor Pedele? Ca va doare in cur, in schimb, e doar o chestie de amanunt. Nu?

Un comentariu:

  1. Ba nu-i doare nici în cur, că dacă îi durea nu mai exista pe piaţă hermozon :))
    Şi apoi, de la atâta stat în cur şi dormitat, senatorii ăia nu au făcut hemoroizi? :-? Eu sper că DA >:)

    RăspundețiȘtergere