miercuri, 15 ianuarie 2014

Tre' sa ma crezi pe cuvint...


Tre' sa ma crezi pe cuvant
Aici e cel mai frumos loc de pe pamant
Pe bune. Chiar cel mai frumos loc. Avem de toate. Mare, ses, munte, riul, ramul... Femei frumoase, lapte, miere. De toate. Pe bune, bah! Tre' sa ma crezi pe cuvint...
...intrebarea e la ce ne-a folosit?!?
Aici sunt liber sa fiu cine sunt
Am avant si cant
Si rad si plang
Si strang din dinti
Da, cu certitudine. Sint absolut liber sa fiu cine sint, s anu uit ca sint roman, bataia de joc a unei clici de lepre de doi lei. Ce mi-a ramas? Mi-a ramas sa am avint. Cind cint. Cind rid fara sa fie risul meu. Si pling cind realizez ca una din bolile fara leac e nationalitatea. De strins din dinti? De strins din dinti string de mic. Pai cum, de ce? D-aia. Ca trebe sa string si eu din ceva. Uneori, din dinti. Alteori din pumni. Si alteori din buci. Ca sint roman. Iar romanul e stringator.
Ca noi pasim in iad ca sfinti
Si daca zici ca n-o iubesti atunci tu minti!
"Fericiti cei saraci cu duhul". Mare adevar. Ca de aia noi pasim in iad ca niste sfinti cu ochi tristi. Si nu, nu putem spune ca nu iubim Romania. Ca deh. Altfel, unde am mai putea fi noi Romani?
Hoti.
Falsi.
Invidiosi.
Vicleni.
Curve.
Prostani.
Fuduli.
Si complect refractari la orice evolutie?
***
***
Nu sint un Fan al ceea ce se numeste Rap rRomanesc. Dar asta e tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu