luni, 24 februarie 2014

Si veni si ziua de luni...

Oare ce o sa se intimple azi?
Pamintul se va scutura?
Cerul se va prabusi?
Injerii vor sufla in trumpete?
...nu.
Nici pe departe.
PeNeLe, cu al lor mic Napoleon, isi vor invata locul.
***
Antonescu: "Luni nu veti mai avea guvern, daca nu faceti ce zic eu!"
PSD: "Bine."
***
Antonescu: "Deci, luni nu veti mai avea guvern, daca nu faceti ce zic eu!"
PSD: "Bine."
***
Antonescu: "Bueeeey, deci luni nu veti mai avea guvern, daca nu faceti ce zic eu!"
PSD: "Bine."
***
Antonescu: "Deci, mai bajetzi, voi nu stiti cine sint eu. Luni nu veti mai avea guvern, daca nu faceti ce zic eu!"
PSD: "Bine."

***
De fapt, ce credeti ca se va intimpla? Va spun eu: nimic. PSD va ridica din umeri si va face un guvern fara PNL. Asta in cazul in care Preputz Antonescu nu va merge, in ultima clipa, sa-i traga o felatie la Ponta si sa culeaga iar ceva firimituri de la masa boierilor. Ceea ce si e probabil sa faca. Pentru ca. Pentru ca PNL a fost si a devenit irelevant. Imi pare rau pentru oamenii care au crezut in Pene. Sincer. Dar o curva ramine o curva, indiferent cita dragoste ii oferi, tot va mai da o lovitura de cur sa faca 5 lei pentru un ruj nou.

***
Update, ora 18:00
KLAUS IOHANNIS. "PNL a solicitat exact poziţiile pe care le-a avut şi înainte cu o mică modificare care nu a fost considerată de fond, ci de formă de majoritatea celor implicaţi. Totuşi, iată că au trecut aproape 3 săptămâni şi nu s-a putut realiza această remaniere. Partenerii noştri, PSD, se pare că nu au dorit să se facă aceste schimbări. Dacă la început totul părea că este în regulă, pe parcurs au apărut noi şi noi pretexte de ce nu se poate face această remaniere. Au fost mai multe runde de negocieri, discuţii. Cu toţii am putut să observăm că, undeva pe la sfârşitul săptămânii trecute, s-a ajuns într-un impas. Astăzi, tragem concluzia că negocierile pentru remanierea guvernamentală au eşuat. Această situaţie va fi dezbătută la Delagaţia Permanentă a PNL marţi. Acolo se va trage o concluzie"
Dixit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu