sâmbătă, 12 aprilie 2014

Crin Antonescu (sau un nou sinonim la idiot)

IMBECÍL, -Ă, imbecili, -e, adj., s. m. și f. (Adesea prin exagerare) 1. Adj., s. m. și f. (Persoană) cu capacități mintale foarte reduse; neghiob, tâmpit. 2. Adj. Care trădează, demonstrează imbecilitate (1). – Din fr. imbécile, lat. imbecillus.
Sursa: DEX '98 (1998)  
***
"...Eu vreau să fiu preşedintele României, nu vreau să fiu un preşedinte momâie, care să asiste la modul în care diverşi domni îşi taie bucăţi din România, aşa cum au tăiat fier vechi şi fac cu ea ce vor sau fac ce vor cu acele bucăţi din România..."
Crin Antonescu.
Imbecilule.
Fix ai contribuit activ la aceasta situatie.
Sa te cred ca nu ai stiut? Nu pot.
Sa te cred ca vrei altceva? Nu vreau.
Sa te cred ca vrei sa indrepti asta? Nu. Nu am chef, nu vreau, nu pot si nu am voie.
Pentru ca esti un politruc.
Bun de nimic.
Pentru ca esti o curva.
Pentru ca esti, de fapt, ceea ce merita tara asta.
Vedeti voi, pulimea totdeauna a jinduit la curve. Au impresia ca-i face domni. ;)
***
O sa spuneti ca am ceva cu liberalii. Nu, nu am. Nu mai mult decit ce am cu PSD.
Si, haideti sa fim seriosi, oricit de slaba si gay e doctrina liberala, nici macar pe aia nu o avem.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu