marți, 17 iunie 2014

Interviu cu un potential candidat de stinga


"Buna ziua! Sinteti domnul...?
Secretarel Abetivanei, membru Pesede.
Proveniti din ce oras?
Domnule, membrii Pesede sint de peste tot.
Si candidati la...?
Presedinte.
Poate...prezidentie?
Nunu. Doar 'telectualii si dusmanii neamului candideaza la ...acolo. Barbatii adevarati catindeaza la presedinte.
Ok. Si care ar fi platforma dumneavoastra politica? Adica, ce o sa faceti ca presedinte?
Eu o sa Josbasescu.
Pai cum...josbasescu...?
Cum dom'le? Tu nu stii ce e aia Josbasescu? Ce fel de roman ejti mata? Josbasescul e raspunsul la toate.
Am auzit despre niste acuze ca ati dori sa implementati Furtot dupa ce ajungeti la putere...
Dom'le. Furtot este un program acceptat si sprijinit de Feme I. O data cu Josbasescu, Furtot va rezolva toate problemele pe care le are Romania. Cit timp Femei va primi camata, Furtot e in deplina concordanta cu sinergia dezvoltarii economice a neamului.
La care neam va referiti, domnule candidat?
Cum la care dom'le? Al meu, fireste.
Ce preocupari aveti in afara politicii, domnule Secretarel?
Eu sprijin Famiglia. Famiglia mea, si a prietenilor mei. Ma bucur de interpretarea unor fini rapsozi, de talia unui Florin Salam, si de compania amantei si secretarei mele, donshoara Boticela Cataratoru'.
Pai cum, domnule, imi spuneti asa, direct, ca aveti o amanta?
Desigur. Catindatul trebuie sa fie berbant. Nevasta e pentru facut copii. Cineva trebuie sa imi cheltuie banii, si sa-i faca pe dusmani sa se taie tot imprejur de ciuda, si altii moare si asa n-are.
Spuneti-mi ceva despre strategia dumneavoastra legata de redresarea economica, despre piata muncii...
Dom'le, Josbasescu va rezolva economia. O va sterge de pe fata pamintului si din inimile Romanilor. Munca? Credeti ca averea si bunastarea se face prin munca? Romanii au nevoie de un presedinte puternic, viril, care sa le explica ca daca aplici Furtot, si apelezi la Josbasescu, mori bogat. Restul sint golanii de Piata Uneversitatii.
Ok, multumesc domnule Secretarel.
Sa auzim de bine, si Josbasescu la tot cartierul dvs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu