miercuri, 23 iulie 2014

Tara amenzilor.


Legea 38/2003.
Probabil ca nu va spune nimic.
Va spun eu ce se intimpla.
Din nou, un grup de super-zelosi, si complect lipsiti de activitate idioti/idioate de la Ministerul Transporturilor a dezgropat legea care urmareste sa "reglementeze"autostopul. 
Adica cum, imbecililor? Iau in masina mea pe cine vreau. Pur si simplu. Ca iau sau nu iau bani, e problema mea. ATITA TIMP cit nu fac asta sistematic. Puneti si voi, si mortii mamii ei de politie de circulatie, osu' si vedeti cine face "curse"de gen, nu o dati la "oha" cu asta ca sa puteti amenda pe oricine nu are rude de gradul unu in masina.
Dar sa nu o luam pe aratura. 
Urmatorul pas cam care ar fi? Sa vina Ministerul Turismului sa imi zica ca nu am voie sa primesc in casa decit rude de gradul unu ca altfel fac cazare la negru? Sa vina Ministerul Alimentatiei si Sanepidu' peste mine de cite ori am invitati la masa si nu sint rude de gradul unu, ca, vezi-doamne, fac afaceri alimentare neautorizate?
Bashca si Pompierii sa ma amendeze c anu am traseul de evacuare din casa inramat frumos, la WC?
Bai cacatilor! Ce cautati voi in viata si in intimitatea mea?
Domnilor care pun asta la cale le urez sa ia sculament de la nevestele lor.
Iar doamnelor, sa li-se gate bateriile la vibratoare exact cind au vise erotice cu Fuego.
"Foaie verdeeeeee....sho laleaaaaaa,
...ia mai me'ti in p*la meaaaaa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu